19 Temmuz 2014 Cumartesi

OYALAMACA'YA VERDİĞİMİZ RÖPORTAJ: BİR HAYALİN PEŞİNDE




Röportaj günü Küçük Prens'te yelkenler fora...
Geçen yıl Atlantik rotamızı gerçekleştirirken tanıdığım, sevdiğim insanlar beni sosyal medya aracılığıyla da olsa hiç yalnız bırakmadılar. Elbette, okyanusta sosyal medyaya ulaşamıyorduk. Ancak, yola çıkmadan önce verilen destek ve gösterilen ilgi beni tüm seyahat boyunca ayakta tutmaya yetti. Atlantik geçişinin ilk ayağını tamamlayacağımız Azor adalarına vardığımızda ise tarif edemeyeceğim bir mutluluk sardı içimi... Gelen sayısız mesajlarda dua edenler, hava durumu hakkında haber verenler, uydudan rotamızı izlerken kuzey doğuya gitmemiz gerekirken güneye seyre başladığımızı görüp nedenini soranlar, vb... 


Bir de tanımadığım insanların da bu seyahat sürecinde beni takibe aldıklarını gördüm. Bu çok değişik bir duygu. Hayatınızda görmediğiniz insanlar sizi neden izlemek ister, öyle değil mi? Benim gördüğüm, onların hayallerine ortak olmuş olduğum. Bazıları ile Atlantik'i geçme sevdamızda, bazıları ile hayatımıza bu gibi heyecanlar katma isteğimizde, bazıları ile de sadece "gerçekleştirilen bir kişisel hayal" konusunda birleşiyorduk. İnanılmaz derecede mutluluk verici bir durumdu...

Tanıdığım tanımadığım herkese bu vesileyle tekrar teşekkür etmek isterim. Benim bir hayalime ortak oldunuz ve bunun benim için değerini tahmin edemezsiniz...

Ta o zamanlardan beni takibe alan kişilerden biri de Oya Çınar'dı. Kendisi Ankara'da yaşıyor ve Oyalamaca adındaki kişisel blogunu yönetiyordu. Benimle röportaj yapmak istediğini söyledi. Ben de tüm içtenliğimle kabul ettim. Ancak, kendisinin röportajımız için İstanbul'a gelebilmesi geçen ay gerçekleşebildi. Aradan 1 sene geçmişken, açık söylemek gerekirse ben röportaj teklifinin artık geçerli olmadığını varsayıyordum. Ancak, kendisinin kararlı karakteri konusunda bir bilgim de yoktu elbette. Velhasıl kelam, kendisi İstanbul'a geldi ve beni Küçük Prens isimli yelkenlimde ziyaret etti. Kendisi ile İstanbul'un kalabalığından rüzgar ve su sesleri arasında uzaklaşarak söyleşimizi gerçekleştirdik.

Benim için çok samimi ve içten bir söyleşi oldu. Ancak, şunu da kabul etmeliyim; sorduğu sorular beklemediğim kadar zor geldi. Yine de duygu ve düşüncelerimizi paylaşabilmemiz için çok güzel bir vesile oldu.. :)

Bu keyifli sohbetimizi sizinle de paylaşmak isterim.

Buyrunuz, tıklayınız: "Emre Başkan ile Bir Hayalin Peşinde"



Sevgi ve Saygıyla,



Emre Başkan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder